CLIL әдістерін химия сабағында пайдалану және оның оқу барысына әсері

Аннотация. Ұсынылған мақалада қазіргі күндегі оқушылардың пәнді екінші тілде үйрету әдістеріне негізделген CLIL әдістемесін химия пәнінде қолдану және оның оқушылар үлгеріміне әсері туралы ақпараттар ұсынылған. Блум таксаномиясы бойынша CLIL әдістемесі негізіндегі тапсырмалардың бірнеше үлгісі сабақ барысында қалай жүзеге асатыны көрсетіледі және талқыланады. Жаңартылған білім жүйесі бойынша жоғары сыныптарға сабақ беретін ұстазар үшін ұсынылған материал пайдалы болмақ.

Авторы: Оразбеков Асылбек Тұрғанбайұлы, Құдабекова Меруерт Құдабековна

Журнал «Педагогический мир Казахстана». Выпуск №1(13)