Үлгерімі төмен оқушылардың танымдық қажеттіліктерін қалыптастыру

Оқу іс-әрекетінің объективті күрделілігі бар, өйткені оқушы бұрын білмеген, өзіне тиесілі емес нәрсені үнемі игереді және, әрине, көптеген қиындықтарға тап болады. Кейбір оқушылар бұл мәселелерді салыстырмалы түрде оңай шешеді, басқалары - тек барлық ресурстарын жұмылдыру арқылы, ал басқалары - туындаған мәселелерді ешқандай көмексіз өз бетінше шеше алмайды.

Авторы: Палуанова Гульжайнар Нуржановна, Жантемирова Мадина Балтабаевна

Журнал «Педагогический мир Казахстана». Выпуск 4 (93) (февраль 2023 г.)