Оқушылардың химиялық құзыреттілігін дамыту құралы ретінде химияны оқытуда практикаға бағытталған тапсырмаларды пайдалану

Бұл тәжірибені химия пәнінің мұғалімдері пайдалана алады. Тәжірибені қолданудың қиындығы оқулық пен оқу-әдістемелік құралдарда практикаға бағытталған тапсырмалардың аз ғана болуы және мұғалімнің іс-әрекет пен педагогикалық ойлаудың әдеттегі стереотиптерінен бас тартуға әрқашан дайын болмауында. Мектеп мұғалімдері оқу уақытын құзыреттілік емес, пәндік білім мен дағдыларды дамытуға бағытталған тапсырмаларға жұмсауға дағдыланған. Құзыреттілікті дамытуға көңіл бөлу, кейбір мұғалімдердің пікірінше, пән бойынша берік білімнің қалыптасуына кедергі келтіреді.

Автор: Нургалиева Нургуль Джангельдиновна

Журнал «Просвещение». Выпуск №1(81) (январь 2024 г.)