Білім беру ұйымы білім алушыларының адамгершілік тәрбиесін басқару проблемасың қазіргі жағдайы

Бұл мақалада мектеп жағдайында оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеудің негізгі принциптері, формалары мен әдістері қарастырылады. Біз мектеп жағдайындағы адамгершілік тәрбие процесін өскелең ұрпақты демократиялық қоғам жағдайында жұмыс істеуге және өзара іс-қимылға, бастамашыл еңбекке, әлеуметтік құнды істерді басқаруға қатысуға, құқықтар мен міндеттерді іске асыруға, сондай-ақ өзінің саяси, адамгершілік және құқықтық таңдауы үшін, өзінің барынша дамуы үшін жауапкершілікті нығайтуға дайындаудың мақсатты, адамгершілікпен шартталған процесі ретінде түсіндіреміз өмірлік жетістікке жету үшін қабілеттер.

Авторы: Дубаева Омер-Жан Утеугалиевна, Садыкова Айгуль Казихановна

Журнал «Педагогический мир Казахстана». Выпуск 5 (118) (март 2024 г.)