Қазіргі мектептегі сабақтарда критериалды бағалау жүйесі

Критериалды бағалаудың негізгі принциптері (әр нақты жұмыс үшін) оқу тапсырмасының нәтижесі қандай болуы керек екендігі туралы нақты түсінік береді, ал бағалау оқушының берілген мақсатқа жақындау дәрежесін анықтау сияқты шкаланы білдіреді . Сонымен қатар, критериалды бағалау формативті және жиынтық бағалауға бөлінеді. Формативті (ағымдағы) бағалау- күнделікті жұмыс барысында білім мен дағдыларды игерудің ағымдағы деңгейін анықтау, оқу процесінде оқушы мен мұғалім арасындағы жедел байланысты жүзеге асыру. Бұл білім алушыларға жаңа материалды үйрену кезеңінде тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындайтынын және оқу мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізетінін түсінуге мүмкіндік береді.

Авторы: Кенжегалиева Самал Маликовна, Навий Лиза

Журнал «Педагогический мир Казахстана». Выпуск 5 (118) (март 2024 г.)