Басқа шаянтәрізділер. Шаянтәрізділердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы

Биология пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары. 7 сынып

Автор: Нурмаханбетова Гульжазира Алишеровна

Журнал «Просвещение». Выпуск №3 (5)

Фрагмент для ознакомления

Жалпы мақсат: Шаянтәрізділердің түрлері және олардың табиғаттағы пайдасы мен зияны туралы біледі, түсінеді. Сілтеме: Мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқаулық. Қызықты биология (Жануарлар дүниесі) Биология 7 сынып оқулығы Күтілетін нәтиже: Тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолданады Өзін-өзі бағалап, өз жұмысын сыныптастарының жазғанымен салыстыра отырып, өзін-өзі реттей алады. Ойлаудың жоғарғы деңгейіне ұмтылады. Шығармашылық тапсырмалар орындау арқылы өз бетімен жұмыс жасап үйренеді Сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады. Сыныптастарымен қарым-қатынастары қалыптасады Негізгі идеялар: Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. Сауаттылыққа тәрбиелеп, өз әрекеттеріне баға бере білуге баулу. Сабақта қолданылатын материалдар: 1. Үлестірмелі материалдар 2. Маркер 3. Интерактивті тақта Оқыту әдістері: Интерактивті оқыту әдістері: Миға шабуыл. СТО, диалогтік оқыту, Жигсо 1 Тапсырмалар: І. Үй тапсырмасын сұрау. ІІ. Мағынаны тану. ІII. Ойтолғаныс. Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу (1 мин) I. Үй тапсырмасын сұрау «Миға шабуыл» (9 мин) әдісін қолдана отырып мұғалім оқушыларға өткен сабаққа қатысты сұрақтар қояды: 1. Жасуныққа ұқсас ағзалық зат? 2. Шаянтәріздестер класы өкілдерінің қантарату жүйесі- 3 Аяғы бунақталған, екі жақты симметриялы, көпжасушалы жәндіктер қай типке жатады? 4. Буынаяқтылардың неше жұп аяғы болады? 5. Өрмекшітәріздестердің зәр шығару мүшесі қалай аталады? II. Мағынаны тану: Топтық жұмыс (15 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Топтарға жаңа тақырып бойынша тапсырмалар беру (Жигсо 1) әдісін қолдану Берілген тапсырманы уақытылы топпен бірлесіп орындау, сұрақтарға нақты жауап беру Топтарға тапсырма: 1 топ: Төменгі сатыдағы шаяндар 2 топ: Мұртаяқты шаяндар 3 топ: Паразиттік тіршілік ететін шаяндар 4. топ: Таңқышаян. 5 топ: Құрлық шаяны (Топ мүшелері мәтінмен танысады жұпта топта талқылап, баяндайды) ІІІ. Ойтолғаныс: 1 тапсырма: (17 мин) 1 топ: Бунақденелілердің табиғаттағы және адам өміріндегі пайда-зияны; 2 топ: Пайдалы бунақденелілер 3 топ: Бунақденелілердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. 4 топ: Жібек көбелектерінің ерекшелгі 5 топ: Зиянды бунақденелілер Топ пікірлерін тыңдау. Жеке оқушылардың пікірлерін тыңдау, барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру Бағалау критерилері критерий дескриптор Балл А Білу Түсіну 1. Сыртқы түріне қарап ажырата алады 1 2. Сыртқы құрылысына қарап тіршілік ету ортасын анықтай алады 2 3. Сыртқы жамылғысының ерекшеліктерін біледі, оларға сипаттама бере алады. 3 В Қолдану Талдау 1 Кластарға жіктей алады 4 2. . Суретке қарап ішкі құрылысына сипаттама бере алады 5 3. Көбею ерекшеліктеріне талдау жасайды. 6 С Жинақтау Бағалау 1. Әр кластың ерекшеліктерін ажырата алады 7 2. Ортақ қасиеттерін анықтап Венн диаграммасына түсіреді 8 3. . Табиғаттағы маңызын ескере отырып, өзіндік баға бере алады 9 2-6 ұпай- «3» ; 7-21 ұпай - «4»; 22-30 ұпай- «5» Мұғалім бағалау парағына жауап берген оқушыларды белгілеп отырады ІІІ. Кері байланыс (Бүгін не үйрендім. Не қиын болды. Сұрақ.) (3 минут) Кейінгі жұмыс. §47