«Тәуелсіздік толғауы» туралы ойлар

Бұл сабақ жаңа әдіс-тәсілдер қолдану арқылы оқушылардың қызыушылығын арттырады. Мәңгілік Ел идеясын жете түсінеді.

Автор: Оразбаева Гульсум Тулеуовна

Журнал «Просвещение». Выпуск №3 (5)

Фрагмент для ознакомления

Сабақтың мақсаты: 1. Қазақстан туралы білімдерін толықтырады, өз ойын ашық айтуға, сөйлесуге үйренеді, функцаналдық сауаттылықтарын дамытады. грамматикалық тапсырмаларды дұрыс орындауға дағдыланады. 2. Оқушылар өз ой-өрісітерін дамытады, сөздік қорларын молайтады, логикалық ойларын, шығармашылық, танымдық қабілеттерін арттырады.. 3. Тәуелсіздік туын жоғары ұстауға, тіл байлығын қадірлеуге, патриоттық, адамгершілік қасиеттерін бойларына сіңіріп, жеке тұлға тәрбиелеуге үйренеді. Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың әдіс-тәсілі: практикалық, іздендіру, жеке, жұптық, ұжымдық Сабақтың көрнекілігі: слайд топтамасы, интербелсенді тақта, аудирование, қисынды ойлау тапсырмалары Пәнаралық байланыс: орыс тілі, әдебиеті, ағылшын тілі, география. Сабақтың барысы І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу. Сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың мақсатымен таныстыру. II. Үй тапсырмасын тексеру. III. Жаңа сабақ. 1. «Тәуелсіздік толғауы» видиоролик. 2. Психологиялық дайындық Қайырлы таң, достым, Қайырлы күн болсын. Жұманың әр кезі, Сәттілікке толсын. Осы психологиялық дайындық арқылы оқушылардың назарын сабаққа аудару. 3. Картамен жұмыс • Біз қай мемлекетте тұрамыз? • Қазақстан Республикасы қай мемлекеттермен шекараласады? Тіл – язык– language Отан – Родина– Monherland Мемлекет – государство–state Халық – народ–people Достық – дружба– friendship 7. «Акроним» әдісі. Тәуелсіздік толғауы, Қазақстан сөздерінің бас әріптерінен сөздер ойлап жазу. Мысалы: т-тәуелсіздікті ә-әлеумет у-уақыт е-еншісіне л-лайықтап с-сағына і-іздеген з-зор д-дәулеттің і-ізіндей к-көреді. 8 «Кубизм»әдісі бойынша сабақты бекітіп қортындылау. 9. Кері байланыс: 9. Үй тапсырмасы: «Тәуелсіздік толғауы»тақырыбына шағын эссе жазу 10. Бағалау.