Жылдамдық қозғалысы

Бұл сабақ 3-сыныпқа арналған.Сабақ барысында оқушылардың білімдері щыңдалады.Оқушылар сыни тұрғысынан ойлай алады.Қызығушылықтары арта түсті.

Автор: Алибекова Гулнара Турсынхановна

Журнал «Просвещение». Выпуск №3 (5)

Фрагмент для ознакомления

Оқу мақсаты Уақыт, қашықтық, жылдамдық туралы алған білімдерін пысықтау Күтілетін нәтиже Барлық оқушылар: Уақыт, қашықтық, жылдамдық туралы ұғымды түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: Формуланы қолданып, уақыт, қашықтық, жылдамдықты таба алады. Кейбір оқушылар: Уақыт, қашықтық, жылдамдық тақырыбына есеп құрастырып, шеше алады. Сабақтың кезеңдері Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басталуы 3 минут Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгін бізде сендермен математика пәнінен ашық сабақ болады. Қазір балалар сендерді шаттық шеңберіне шақырамын! Қане бірге айтайық. Қуанамын мен де Қуанасың сен де Қуанайық достарым Арайлап атқан күнге (бір-біріне қарап күлімсірейді) Мақсаты: бір-біріне деген сүйіспеншілікті орнату, жақсы көңіл –күй қалыптастыру. Сәлеметсіз бе! Оқушылар орнынан тұрып амандасады. Оқушылар жауап береді. Шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлайды. Эмоциялық әлеуметтік Қолдары арқылы Үй жұмысын тексеру 7 минут «Шаршы»әдісі Мен таңдаған шаршыда сендердің есімдерің жазылған болады. Мен шаршыны лақтырғанда кімнің есімі жазылған болса, сол оқушы үй тапсырмасының жауабын айтады. Дұрыс жауапқа бір таяқшадан алады.. Ал сәттілік. 1)5 2)257 3)630 4)904 5)70 6)2 Оқушылар бір бірден жауап береді. Эмоциялық Мақтау Мадақтау Текше Қаяқша салынғын қорап. Сұрақ жазылған парақшалар Сабақтың ортасы Жеке жұмыс Топтық жұмыс Барлығы Топтық жұмыс Қосымша мәлімет Сабақты пысықтау 1 минут 5 минут 8 минут 1 минут 5 минут 2 минут 2 минут 1 минут 6 минут Топтарға бөлу: Түрлі - түсті стикерлерде жазылған сөздер бойынша топқа бөлу. 1-топ. Жылдамдық 2-топ. Уақыт 1-тапсырма: «Кім жылдам» ойыны. Ауызша есеп шығару. 8, 2 -64 4, 2 -16 9, 2 -81 7, 2 -49 0, 3 -0 1, 3 -1 3, 3 -27 5, 3 -75 Бүгінгі күнді жазамыз. Оқулықпен жұмыс. 152-бет 2-тапсырма. №3-есеп. Әр топқа екі есептен. ал осы екі есепті шығарып болған топ қосымша тағы бір есепті шығарады және қосымша жұлдызша алады. 1)30: 6=5 2)20: 10=2 3)80: 40=2 4)15. 5=75 5)100: 10=10 Сергіту сәті: «Математикалық қозғалыстар» 3-тапсырма. «Сәйкестендіру»әдісі. Берілген есептердің жауаптарын тауып сәйкестендіру. 1км-1000м 1т-1000кг 360мин-6сағат 0 минут 1м-1000мм 5тәулік-120 сағат 1дм-100м 1см, 2 -100мм, 2 560см-56 дм Уақыт — өлшемдер жүйесінің оқиғаларды реттеу, олардың ұзақтығын және араларындағы интервалдарын сипаттауда, және нәрселердің қозғалысын сипаттауда пайдаланатын маңызды мүшесі. Уақыт мифология, философия және ғылымның әр салада пайдалану үшін қарама-қайшылысыз сипаттау, зерттеу нысаны болып, талай-талай ұлы ғалымдарды өмірге әкелген . Қашықтық өлшеуіш(Дальномер) — жергілікті жердегі қашықтықты тікелей өлшеулерсіз анықтауға арналған аспап. Артиллериялық атыста, бомба тастауда, топографиялық түсіруде, навигацияда, инженерлік геодезияда, астрономияда, суретке түсіру кездерінде пайдаланылады. Өзгешеленуі: электромагниттік толқындар және физикалық табиғи тербелістерді пайдаланушы диапазонға байланысты — акустикалық, жарық-қашықтық өлшеуіш (оның ішінде лазерлі), радиоқашықтық өлшеуіштер және оптикалык қашықты өлшеуіштер; ықпал ету принципі бойынша физикалық Қашықтық өлшеуіш (белсенді) және геометриялық (енжар) түрлері болады. Жылдамдық, механикада – нүкте қозғалысының негізгі кинематикалық = =dr/dt (мұндағы r – нүктенің радиус векторы, t –сипаттамаларының бірі: уақыт) теңдігімен анықталатын векторлық шама; физикалық шама өзгерісінін осы өзгеріс өткен уақыт аралығына қатынасымен анықталатын, осы айнымалы шаманың уақыт бойынша өзгеруінің лездігі «Кезбе тілші»әдісі Екі топ бір-бірінен сұрақтар беріп, сол сұрақтар жауап беру арқылы бүгінгі сабақтан не түсінгені жайлы мәлімет алады. Стикерлерге бүгінгі сабақта не түсінгенін, не ұнады, не намады? Жаздыру Түрлі-түсті стикерлердітаңдап топтарға бөлінеді. Оқушылар жеке орнынан тұрып жауап береді. Топпен орындайды Іс-қимылдарды орындап, бойларын сергітіп алады. Оқушылар топпен жұмыс атқарады. Оқушылар мұқият тыңдап отырады. . Бірінші топ екінші топқа сұрақ береді. Келесі топ та дәл солай. Топ мүшелері бірін-бірі басын сипау арқылы бағалайды. Мұғалім дұрыс жауапқа жұлдызша. Гүл сыйлау арқылы топтар бір-бірін бағалайды. Әр оқушыға жұлдызша беру арқылы бағаланады. Басбармақ арқылы Екі топ бір-біріне мадақтау қағаздарына өз тілектерін жазып бағ-ды Қол соғу арқылы бағалау Стикерлер Оқулық Жұлдызшалар АКТ Микрофон Бағалау 1 минут Тапсырманы орындау барысында оқушылар жауаптарының нақтылығы мен дәлділігіне көңіл бөлу. «4» таяқша– 5 «3» таяқша – 4 «2» таяқша – 3 Үй жұмысы 1 минут 153- бет № 5-есеп. Формулаларды жаттау Сабақтың соңы 2 минут Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегенін, қызық әрі жеңіл болғанын және қиындық туғызғандығын ағаш арқылы білдіреді. Екі жұлдыз, бір тілек Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе не? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1: 2: