Мағжан Жұмабаев "Мен жастарға сенемін"

Сабақ өте қызықты өтті. Оқушылар топтық жұмысқа белсене қатысты. Сабақта "картография" әдісі сәтті шықты

Автор: Режабова Жадра Нуралиевна

Журнал «Просвещение». Выпуск №3 (5)

Фрагмент для ознакомления

Оқу мақсаты Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығымен танысады. «Мен жастарға сенемін»өлеңнің мазмұнын ұғынады. Өлеңді мәнерлеп оқып, өлеңнің мазмұн-мағынасы туралы ой бөлісіп, сын тұрғысынан ойлайды, салыстырады. Күтілетін нәтиже Барлық оқушылар: Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығын біледі Оқушылардың басым бөлігі: «Мен жастарға сенемін»өлеңнің мазмұнын ұғынады. Кейбір оқушылар: Өлеңді мәнерлеп оқып, өлеңнің мазмұн-мағынасы туралы ой бөлісіп, сын тұрғысынан ойлайды, салыстырады. Сабақтың кезеңдері Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басталуы 3 минут Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Сыныпта кім кезекші? Бүгін қандай күн? Бүгін нешесі? Бүгін сабақта кім жоқ? Қазір балалар сендерді «Сәлем берем!» шаттық шеңберіне шақырамын! Сәлем күн ана! Сәлем жер ана! Сәлем менің достарым! Сәлем менің мұғалімім! (іс-қимылдармен өлеңді айтады) Сәлеметсіз бе! Кезекші орнынан тұрып жауап береді. Шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірімен сәлемдеседі. Эмоциялық әлеуметтік Үй жұмысын тексеру 5 минут «Жұмбақ хат» әдісі. Хат сұрақтармен болады. -Хаттың ішінде сұрақтар бар екен! Мен сендерге оқимын сендер жауап беріңдер. 1. Мұқағали Мақатаев нешінші жылы туылған? 2. Ақынның бір өлеңін ата. 3. Мұқағали Мақатаев қай жерде туылған? 4. «Үш бақытым» өлеңі не туралы? 5. «Бақыт» сөзін аудар. Хаттағы сұрақтарға ауызша жауап береді. Жұлдызшалар арқылы бағалау Конверт, жұлдызшалар Сабақтың ортасы Топтық жұмыс Жеке жұмыс Топтық жұмыс Сабақты пысықтау 1 минут 9 минут 8 минут 2 минут 2 минут 2 минут 1 минут 10 минут Топтарға бөлу: 2 түсті стикермен топқа бөлу. 1-топ. Әдебиетшілер 2-топ. Зерттеушілер -Бүгінгі біздің тақырыбымыз Мағжан Жұмабаев (портретті көрсету). -Мағжан Жұмабаев кім? Топтарға мәтінді бөліп беріп, оқыту. Картография әдісі: Мағжан Жұмабаевтың өмірі бойынша картографияны толтырыңдар. Сергіту сәті: «Жұмыр қылыш» «Алфавиттік рет» Мағжанның өлеңдерінің бірімен біз бүгін танысамыз. Сендердің мақсаттарың алфавиттік рет бойынша буындарды жинау. Мен – А, жас – Ә, тар –Б, ға – В, се – Г, не- Ғ, мін – Д. Сонымен, балалар, қандай өлең шықты? Дұрыс, «Мен жастарға сенемін» Өлеңді мәнерлеп оқу. (оқушыларға оқып беру) Жаңа сөздермен танысу. Айбатты – грозный Қайратты – энергичный Көздерінде от ойнар – на глазах пылающий огонь Жаннан қымбат оларға ар – честь для них дороже жизни Мен жастарға сенемін – я верю молодым Мәнерлеп оқу Оқушылар өлеңді оқып, аударады. 2 түсті стикерлерді таңдап топтарға бөлінеді. Мағжан Жұмабаевтың өмірімен танысып постер қорғайды. Картографияны толтырады Іс-қимылдарды орындап, бойларын сергітіп алады. Әріптерді ретімен орналастырып, өлеңнің атауын табады. Мен жастарға сенемін Жаңа сөздерді хормен қайталап, есте сақтайды. Мәнерлеп оқиды, аударады. Жұлдызшалар арқылы бағалау Қол соғу арқылы бағалау Стикерлер АКТ АКТ Үлестірмелі материалдар АКТ АКТ оқулық Бағалау 1 минут Тапсырманы орындау барысында оқушылар жауаптарының нақтылығы мен дәлділігіне көңіл бөлу. «5» жұлдыз – 5 «4» жұлдыз – 4 «3» жұлдыз – 3 Үй жұмысы 1 минут «Мен жастарға сенемін» өлеңін жаттау. Сабақтың соңы 1 минут Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегенін, қызық әрі жеңіл болғанын және қиындық туғызғандығын ағаш арқылы білдіреді. Алма ағашы Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе не? 1: «Картография» әдісінде оқушылардың мәтіннен алған білімдерін жазба жұмысы арқылы тиянақтауы; 2: Бағалау әдісі. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1: Мәтінмен аударма жұмысы. 2: Үй жұмысын тексеруде сұрақтар көп болғанда оқушылар тағы да ашыла түсер еді.