Көкпар

Бұл 8-орыс сыныбына арналған ашық сабақтың жоспары. Қысқа мерзімді жоспар. Сабақ жоспарында оқытудың қазіргі заманғы әдіс-тәсілдері қолданылған.

Автор: Умурзакова Гульнара Алтаевна

Журнал «Просвещение». Выпуск №3 (5)

Фрагмент для ознакомления

Оқу мақсаты Көкпар ойыны туралы мәліметпен танысады. Көкпар ойынының шартын түсінеді. Сөйлемдерді құрайды. Сұрақтарды сауатты құрастыра білуге үйренеді. Топта бірігіп жұмыс істейді. Сөздік қорын дамытады. Күтілетін нәтиже Барлық оқушылар: Көкпар ойыны туралы түсінігі қалыптасады. Ойынның шартын түсіне алады. Топта бірігіп жұмыс істей алады. Сөздік қоры молаяды. Оқушылардың басым бөлігі: Көкпар ойыны туралы айта алады. Сөйлемдерді құрай алады. Кейбір оқушылар: Тақырып бойынша мазмұндай алады. Cұрақтарды құрастыра алады. Сабақтың кезеңдері Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басталуы 1 минут Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Сыныпта кім кезекші? Бүгін қандай күн? Бүгін нешесі? Бүгін сабақта кім жоқ? Сәлеметсіз бе! Кезекші орнынан тұрып жауап береді. Эмоциялық Үй жұмысын тексеру 2 минут 1 минут Үй жұмысы: Үстеу және оның түрлерін қайталау. Ұжымдық жұмыс. Сұрақтар қою арқылы. «Менің сабақтағы жетістіктерім» бағалау парағын түсіндіріп беру. Оқушылар үстеу тақырыбы бойынша сұрақтарға жауап береді. Оқушылар өздеріне «сабаққа дайындығым» бағанына баға қояды әлеуметтік Өздерін бағалайды. бағалау парағы Сабақтың ортасы Ұжымдық жұмыс Топтық жұмыс Топтық жұмыс Сабақты пысықтау 3 минут 1 минут 6 минут 8 минут 1минут 7 минут 2 минут 5 мин 4 мин Шаттық шеңбері. «Түйін» ойыны Оқушылар бір –біріне кезекпен музыка ойнап тұрған кезде қағаздан бүктеліп жасалған түйінді береді, музыка тоқтаған кезде кімнің қолында түін қалса, сыртқы қабатын ашады, қағазда жазылған тапсырманы орындайды. Мақсаты: бір-біріне деген сүйіспеншілікті орнату, жақсы көңіл –күй қалыптастыру. Топтарға бөлу: 1, 2- cаналып, 2 топқа бөлінеді. 1-топ. 2-топ. - Балалар, cабағымыздың тақырыбын анықтау үшін сөзжұмбақ шешу керек. Тақырыпты оқушылар сөзжұмбақты шешіп, ашады. Сұрақ қою арқылы оқушылар сабақтың мақсатын да ашады. (Слайдта мақсаты жазылған.) Оқушыларға ол мақсаттарды оқытқызу. Бейнеролик көрсету қазақ тілінде, кейін мазмұны жайлы не түсінгенгендерін анықтап алып, орысша да көрсетемін. -Балалар, жалпы көкпар ойыны туралы не түсіндіңдер ? Топтарға тапсырма. 1-тапсырма. Мәтін таратылады. І. Мәтінді түсініп оқып, аударады. ІІ. Әр топ мәтіндегі ойға қатысты екі сұрақтан құрастырып, жазу. ІІІ. Құрастырған сұрақтарын бір-біріне қойып, жауаптарын талқылау. Жаңа сөздік: Өзім оқып шығамын. Слайд. дода - название команды жүйрік – индивидуально сайланған- отобранные сын- испытание тартыс- тартыс 2-тапсырма. Топ аралық жұмыс. Тапсырма: Топ мүшелері басқа топ мүшелерімен 1, 2, сандары бойынша орын алмастырады. Жаңа құрылған топ мүшелері өздері әкелген сұрақтарымен жұмыс істейді. Сұрақтардан мәтін мазмұнын бере алатын 3 сұрақты таңдап, парақшаға жазып топтармен алмасады. Әр топ өздеріне келген сұрақ бойынша мәтін мазмұнын жазып жауаптармен алмасады. Жауаптардың дұрыстығын тексереді. Сергіту сәті: «Көңілді сәт» 3-тапсырма. Синквейн жасау: 1-топ «Көкпар» 2-топ «Ойын» 4-тапсырма Морфологиялық талдау: 1-топ «Белгілеген» , 2-топ-«Қарсыластарына» Оқушылар ойынның ережесін тыңдайды. Тапсырманы орындайды. Саналып топтарға бөлінеді. Сөздерді тауып, шағын тақтаға барып жазады Дәптерлеріне жазады Оқушылар ойларын айтып, мақсатын анықтайды. Видеоны қарап отырады Оқушылар пікірлерін айтады Топтар мәтін аудармасын оқып шығады, сұрақтарын жазады, сұрақтарға жауап береді. Топтардың құрамы сандар бойынша алмасады Талқылайды, саралайды, ауызша, жазбаша мазмұндайды Іс-қимылдарды қайталап, бойларын сергітіп алады Топ мүшелерінің барлығы бірге жұмыс істейді. Құрған синквейндерін оқиды. Топ мүшелерінің барлығы бірге жұмыс істейді Эмоциялық Бағалау парақтарына баға қояды мадақтау сөз арқылы бағалау: Жарайсыңдар! Бағалау парақтарына баға қояды Бағалау парақтарына баға қояды Сергіту сәтінен кейін барлығы бір- біріне қол соғады Бағалау парақтарына баға қояды Жүрекшелер арқылы бағалау Музыка сүйемелдеуі мен Слайд АКТ Үлестірмелі материалдар Слайд Музыкалық бейнеролик Бағалау 1 минут Әр топты бағалау. Әр оқушыға тоқталып, бағалау. Бағалау парағында баллдарды санап, қорытынды бағаны қойып тапсырады Үй жұмысы 1 минут Үйге: 241 б. 3-тапсырма Үй жұмысын күнделіктеріне жазады. Сабақтың соңы 2 минут Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем... » тәсілі: Бүгін мен........................ білдім. ....................... мен үшін қиынға түсті. ........................ екенін түсіндім. Қима қағаздарға сабақ бойынша өз әсерлерін жазады. Үлестірмелі материал Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе не? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1: 2: