Қазақ тілі сабағында педагогикалық үдерісті ұйымдастыру
Қазақ тілі сабағында педагогикалық
үдерісті ұйымдастыру.Шағын жинақты мектептегі бала санының аздығы – бұл мектептің тағы бір өзіндік ерекшелігі. Оқушылар мектепте тығыз қарым- қатынаста болады, бірге жүгіруге тырысады, бір-біріне деген үнемі көңіл аудару, қамқорлық жасауы басым.Мұғалім қиындықсыз оқу үдерісін басқарады, әрқайсысымен жеке байланыс орнатады, оларды зерттеуге, мониторинг жүргізуге, соған сәйкес жұмыстарды жоспарлауға мүмкіндігі мол.
Автор: Карибаева Жулдыз Маратовна
Журнал «Просвещение». Выпуск №5(25)