Түктіараның саяхаты

Мақсаты: Саяхат шығу арқылы түктіаранымен таныстыру, шалғын өсімдіктері жайлы түсіндіру. Өсімдіктердің табиғатқа келтіретін пайдасы туралы ұғым қалыптастыру. Тұған жердің табиғатына қамқор болуға баулу.

Автор: Екибасова Жанагуль Тюлюгуновна

Журнал «Просвещение». Выпуск №4 (6)

Фрагмент для ознакомления

Мақсаты: Саяхат шығу арқылы түктіаранымен таныстыру, шалғын өсімдіктері жайлы түсіндіру. Өсімдіктердің табиғатқа келтіретін пайдасы туралы ұғым қалыптастыру. Тұған жердің табиғатына қамқор болуға баулу. Көрнекіліктер: «Араның ұшуы» әуені, ара ойыншықтары, слайд. Әдіс тәсілдері: Әңгімелесу, түсіндіру,көрсету,сұрақ жауаптар. Оқу қызметі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Мотивациялық қозғаушылық Жылулық шеңбері: Арайлап атсын әр таңым! Қуан шаттан! Қуан шаттан! Қуанатын күн бүгін! Қайырлы күн қонақтар! Балалар қазір жылдың кай мезгілі? -Көктем мезгілінде неше ай бар? Ол кандай айлар? -Ал көктемде кандай өзгерістер болады? -Тамаша! Балалар. Өте жақсы. - Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырайын. Гүлдің нәрін жинайды, Адамға бал сыйлайды. Еңбекқорды аялайды, Еріншекті аямайды. Бұл не? - Ол мен ғой, мен жайлы айтып жатырсыңдар ғой. «Араның ұшуы» әуені ойналады. -Балалар, бізге қонаққа түктіара ұшып келді. Ол гүлдер өсіп тұрған алқапқа асығып бара жатыр екен. Түктіараға біздің оқу қызметіне қатысуын өтінсек кайтеді.. Балалар шеңберге тұрып,шаттық шеңберін айтады. -Қазыр жылдың көктем мезгілі -Көктем мезгілінде үш ай бар олар: наурыз, сәуір, мамыр. -Табиғат оянады, қар ериді,құстар жылы жақтан үшіп келеді, ағаштар бұршақ атады, малдар төлдейді, гүлдер гүдейді. Балалардың жауабы: Ара Педагогты тыңдайды, музыка әуенімен ара келеді. Түктіара келіседі. Ұйымдастыру- шылық- ізденістіру 1 слайд Түктіара –жәндік. Денесінің түсі қара, сары. Баларасына ұқсас. - Маған шөпті және гүлді алқап өте ұнайды Ара екі бөліктен болады,бірінші денесі,екінші басы тұмсығы бар. Төрт аяғы,екі қанаты бар. Аралар өте еңбекқор,олар гүлге қонып бізге тәтті бал шигарып береді. Бал пайдалы денсаулыққа, дәрумендер өте көп. 2 слайд -Балалар, мен сендерді шалғынға серуенге шақырамын. Шалғын-қалың қалың өскен көгорай, майса шөп. Көк шалғын жайылымда мал жайылады. Мұнда жәндіктер мен жануарлардың алуан түрі тіршілік етеді. -міне, жап жасыл жайқалған шөп! -Шалғында қызыл, жасыл гүлдер өседі. -Шалғында қоңыраугүлдер өседі. -Мынау -бақбақ. -Мынау –түймедағы. Сұрақ –жауап Балалардың тақпақтары: Сергіту сәті. Тәңертең ертемен Гүлдер оянады. Гүлдер-ай, гүлдер-ай. әп-әдемі, гүлдер-ай. Әп-әдемі гүлдерге, аралар қонады. Гүлдер-ай, гүлдер-ай Әп-әдемі, гүлдер-ай. Тапсырма: Араларды тура және кері санау. Топтық жұмыс: Үстел үстінде түстер ажыратып гүл жинау. Ойын: «Гүл құрастыру» -Түктіара, шалғын, гүлдер туралы әңгімем ұнады ма? Кешкілік пе,күндіз бе, Өсіп тұрган гүлді үзбе. Тұған жерді далаға Тастағалы жүрміз бе? Үзіп алсан сен бір гүл, Үзіп алсам мен бір гүл. Не қалады сиқынан, Қызыл жасыл жердің бұл. Бірақ естерінде болсын, табиғатқа шыққанда гүлдерді босқа жұлмаңдар, туған өлке табиғатын қорғандар! Педагогтың түсіндірмесін тыңдайды. Суреттерді көреді, тыңдайды, сұрақтар қояды. Балалар қиміл арқылы сергіту жасайды 1,2,3 Табиғат аясында өздерін қалай ұстау керектігін естеріне түсіреді. Тапсырманы орындайды. Балалар шығып тақпақтары айтады Рефлекстік түзетушілік Қорытындылауға арналған сұрақтар: 1. Қайда саяхаттадық? 2. Кім келді қонаққа? 3. Шалғында нелерді көрдік? 4. Табиғатта өзіңді қалай ұстауың керек? Сұрақтарға жауап береді. Күтілетін нәтиже: Орындайды: Сандарды ретімен санады. Гүлдердің түсін ажырата алды. Түсінеді: Шалғында өсетін кейбір өсімдіктер туралы мәліметті және табиғат аясында өздерін қалай ұстау керектігілі ережелерді. Қолданады: Сұрақтарға толық жауап бере алады.