Мен теңізшімін. «Дельфин» Спиридон Вангели
Бұл сабақтың тиімділігі оқушыларға өздігінен, топтаса, жұптаса отыра жұмыстануына мүмкіндік беріледі, мұғалім тек бағыт-бағдар беруші рөлін атқарады.Сабақ барысында «Миға шабуыл», «Ой қозғау» , «1 минуттағы ой» ,
«Бес жолды өлең», «Топтастыру», «Ойтолғаныс», «Ақылды қалпақ» әдістерін қолдана отыра, оқушылардың қызығушылығын оята отыра,өздігінен жұмыстана білуге, білімдерін шыңдай білуге жетелеу.
Автор: Окасова Гулден Маликовна
Журнал «Педагогический мир Казахстана». Выпуск №6(18)