Физика пәнінен критериалдық бағалау жүйесін қолдануда теориялық құнды есептер шығарту арқылы оқушылардың ғылыми-іскерлік дағдыларын қалыптастыру

Критериалды бағалау - бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнының оқу материалының мазмұн- мақсатымен, оқушының оны игеруге қатысты түсініктерінің бірлестігіне негізделген, оқушының оқу- танымдық құзырлылығын қалыптастырудағы дәлелденілген жетістіктерді алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі болып табылады. Физика пәнінен оқушылардың білім жетістіктерін, ғылыми іскерлік- дағдыларын бағалауда критериалдық жүйені қолдану оқушылардың ғылыми – іскерлік дағдыларын қалыптастыруға шешуші әсер етері сөзсіз.

Автор: Серикбаев Тлебалды

Журнал «Просвещение». Выпуск №2(34)