Математика пәнін оқыту үрдісін ұйымдастыру ісінде шығармашылық тапсырмаларды қолдану маңызы

Математика пәнін оқыту негізінде оқушылардың танымдық біліктілігін белсендірудің қандай да тәсілі мен әдістерін пайдалануда оқушының қабілет дәрежесін ескеру керек. Күрделі танымдық міндеттерді танымдық қабілет дәрежесі жоғары оқушыларға ғана тапсыруға болады. Оқушыға оның таным күшіне сәйкес келмейтін, мүмкіндігінен жоғары, білім деңгейінен анағұрлым асып түсетін міндеттер жүктеу білім беруде оңды нәтиже бермейді.

Авторы: Сайлыбаева Айжан Саматовна, Мұратбекова Айдана Саматқызы

Журнал «Просвещение». Выпуск №4(36)