Оқушылардың оқуын қолдауда сабақты зерттеу тәсілінің маңызы

Бұл мақалада оқушылардың оқуын қолдауда сабақты зерттеу тәсілін тиімді пайдалану жолдары мен оның маңызы туралы айтылады. Сонымен қатар "Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеулер" курсынан өткен аудандық білім беру бөлімі әдіскерінің іс тәжірибесінен мысалдар келтіріледі. Жалпы алғанда мектеп өміріне сабақты зерттеу үдерісін енгізудің педагогтар тәжірибесін арттырудағы маңызды айтылады.

Авторы: Мынбаева Жанна Жумашовна, Тапаева Лазат Сакеновна

Журнал «Просвещение». Выпуск №2(46)