Қазіргі мектептердегі джаз музыкасы: ХХІ ғасырға көзқарас

Қоғам дамуының қазіргі жағдайында, өмірдің барлық салаларында дағдарыстық құбылыстарды еңсеруге тырысулар жасалып жатқанда, білім берудің түрлі буындарын, оның ішінде музыканы реформалаудың маңызы арта түсуде. Бұл қайта құрулардың басты мақсаты - шығармашылық іс-әрекетке және өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті бастамашыл тұлғаны қалыптастыру, оған жету білім беруді ізгілендіру идеясымен тығыз байланысты, мектептегі бүкіл оқу процесін қамтиды және барлық мектеп пәндерінің адамгершілік-эстетикалық бағытын орнатуға ықпал етеді. Бұл мектептердегі музыкалық білім беруді жаңарту процесіне толықтай қатысты. Бұл үрдістегі бағыттардың бірі - музыкалық өнерді тереңірек түсіну қажеттілігімен анықталған музыкалық білім мазмұнын жаңарту, бұл өз кезегінде музыкалық репертуарға да, оны зерттеу әдістеріне де принципиалды жаңа көзқарасты қажет етеді. Д.Б.Кабалевскийдің педагогикалық тұжырымдамасына сәйкес сабаққа көп стильді музыканы енгізу маңызды міндет болып қала береді. Студенттерде музыканы сыныптан-сыныпқа тарихи-мәдени материалдармен байыта отырып, музыканың тұтас идеясын ғана емес, сонымен қатар джаз музыкасын қамтитын музыкалық өнердің жеке салалары туралы тұтас идеяларды қалыптастыру өте маңызды.

Авторы: Жұмабаев Айдын Шалқарұлы , Асанова Ақмаржан Рысымбековна

Журнал «Педагогический мир Казахстана». Выпуск №4(45)