Көркемдік-педагогикалық үдерістегі концертмейстердің функциялары

Көркемдік оқу ұйымының (БММ, ЖБМ, ЖОО) музыкалық-білім беру процесінің практикасында концертмейстер қызметіне екінші дәрежелі рөл берілетін болады. Осы ұйымдар жағдайында тәрбиелік ықпал етудің объектісі мен субъектісі студент және педагог болып табылады. Арнайы аспаптың немесе вокалдың, хор әнінің немесе хореографиялық ұжымның оқу сыныбында концертмейстердің қатысуын әрдайым байқауға болмайды. Алайда, концерттік іс-шараның тең серіктесі ретінде сахнаға шыққан ол өзінің шығармашылық маңыздылығын оқу процесінің басқа қатысушыларынан кем емес көрсетеді. Кәсіптің функционалдығы айқын болады, ал музыкант-аккомпаниатор атқаратын функционалды рөлдер бірдей емес. Демек, осы мақаланың міндеті: білім беру ұйымының көркемдік процесінде концертмейстердің негізгі функцияларын анықтауға тырысу және олардан тұрақты құрылым құру.

Автор: Бескембирова Раушан Калайдаровна

Журнал «Педагогический мир Казахстана». Выпуск 16 (57) (август 2021 г.)