Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында төрт тілдік дағдыны қолдана отырып әрбір оқушының жеке функционалдық сауаттылығын арттыру

Орыс тілінде оқытатын мектептерде қазақ тілін оқыту аясында оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым дағдыларын дамыту нәтижесінде оқушылар алған білімдері мен үйренген дағдыларын кез келген орта жағдайында бәсекеге қабілетті болуға, қарым-қатынас үдерісінде тиімді қолдануға мүмкіндік беретін білім алады.

Авторы: Конкаева Эльмира Зарлыковна, Калиякбарова Гаухар Амангелдиновна

Журнал «Педагогический мир Казахстана». Выпуск 2 (67) (январь 2022 г.)