Балалармен түзету жұмысында шығармашылық ойынның рөлі.

Сөйлеу патологиясы бар балаларда темп-ритмикалық ұйымның бұзылуы бар екені белгілі, оның дамуы театрландырылған ойындарда сәтті жүзеге асырылады. Олар балаларға өздерінің кемістігіндегі бекітуден арылуға көмектеседі. Оларды жалпы және сөйлеу моторикасын дамыту үшін, сөйлеуді түзету құралы ретінде, психотерапияның белсенді құралы ретінде пайдалануға болады. Мен бұл ойындарды барлық логопедиялық сабақтарда ұйымдастырамын.

Автор: Ахметова Гульзайра Сеилхановна

Журнал «Педагогический мир Казахстана». Выпуск 13 (78) (июль 2022 г.)