Сараланған тапсырмаларды қолдану арқылы математика сабақтарында оқушыларының зерттеу дағдыларын дамыту

Мектепті реформалау және білім берудің жаңартылған мазмұнына көшу жағдайында оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту өзекті міндеттердің біріне айналуда. Оқушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастырудың маңыздылығы мен қажеттілігін мойындайтын көптеген мұғалімдер, оқытудың деңгейлік саралануы жағдайын ұйымдастыруда қиындықтарға тап болады. Сол мақсатта, әрекеттегі зерттеу нәтижесіндегі оқушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін математиканы оқыту процесін ұйымдастыру тәсілдері қарастырылып, дидактикалық құрал құру формасы ұсынылған.

Авторы: Аманбеков Султан Мырзабекович, Муканов Кайрат Кенесович

Журнал «Педагогический мир Казахстана». Выпуск 24 (89) (декабрь 2022 г.)