Саралап білім беру жағдайында биология пәніне танымдық қызығушылығын дамыту

Мақала қазіргі орта мектепте биология пәнін оқытуда сараланған тәсілді қолдану мәселесіне арналған. Сонымен қатар оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі көп деңгейлі дифференциациялық әдіс тәсілдер қарастырылады. Орта білім беру жүйесінде жүргізіліп жатқан қайта құрылымдау оқушылардың қызығушылықтары мен қабілеттерін ескере отырып, олардың табысты білім алуы, тәрбиесі мен дамуы үшін барынша қолайлы жағдайлар жасауға бағытталған

Авторы: Муталхан Үкілім Берікқызы, Рысбаева Галия Алтынбековна

Журнал «Педагогический мир Казахстана». Выпуск 1 (90) (январь 2023 г.)