Сабақтағы зерттеу қызметі білім алушылардың ғылыми және табиғи білімдерін қалыптастыру құралы ретінде
Биология сабақтарында зерттеу қызметін енгізу зерттеу жұмысының бірінші кезеңінде балалардың зерттеуге қызығушылық танытқанын көрсетті; екінші және үшінші жылдары олар зерттеу жұмысының негіздерін, төртіншісінде — шығармашылық зерттеу қызметімен айналысты, онда олар бірқатар зерттеу дағдыларын, дағдыларын дамытып, жаңаларын алды. Оқушылардың зерттеу жұмысының нәтижелері кейіннен мектеп биология курсының әртүрлі тақырыптарын зерттеу барысында қолданылды.
Авторы: Ермеккарина Гульзат Калдыбайкызы, Иманова Алия Нагметовна
Журнал «Просвещение». Выпуск №2(70) (февраль 2023 г.)