Бастауыш сынып оқушыларын оқыту ерекшеліктері

Отандық бастауыш мектеп негізінен сыныптық-сабақтық жұмыс түріне бағытталған. Психологтардың зерттеулері және мұғалімдер мен әдіскерлердің бақылаулары сынып ұжымының оқудағы жетістік деңгейлері бойынша бөлінуін көрсетеді. Мұндай саралаудың себептері әлеуметтік факторлар да, белгілі бір оқушылардың психикалық, физиологиялық ерекшеліктері, оқушылардың тұлғааралық қатынастарының психологиялық проблемалары және т.б. әр жағдайда мұндай себептер мен олардың комбинациясы жеке болады. Сондықтан, бүкіл сыныптың оқу материалын игерудегі ең үлкен жетістігін қамтамасыз ету үшін мұғалімге әр оқушы, оның әлеуетіне қарамастан, белсенді танымдық іс-әрекетті жүргізетін оқу-тәрбие процесін құрған жөн.

Автор: Кабылова Гулжан Сериковна

Журнал «Педагогический мир Казахстана». Выпуск 5 (94) (март 2023 г.)