Қазақ әдебиеті сабақтарында тірек сызбаларын пайдалану

Мен келесі қызмет түрін қолданамын, әсіресе егер шығарма шағын әңгіме болса: студенттер өздері қуана - қуана нақты схемалар жасайды, кейде қабылдау түріне және әңгіменің мазмұнына сәйкес олардың ой ағымының түріне қарай креативті болады. Содан кейін олардың тұсаукесері өтеді. Әдеби шығарманың мазмұны бойынша тірек схемасы "тірі"болуы керек. Бұл нені білдіреді? Схема статикалық болмауы керек, схема арқылы оқушыны біртіндеп қисынды қорытынды жасауға жетелеу керек.

Автор: Жакенова Алия Сериковна

Журнал «Педагогический мир Казахстана». Выпуск 6 (95) (март 2023 г.)