Мұғалімнің ғылыми зерттеулерінің жағдайы
Берілген мақалада, тілдерді оқыту саласында мұғалімнің зерттеуі деген не екенін және оның оқыту үдерісіне қалай қатысы барын анықтауда бірқатар перспективалар қабылданғанымен, ұқсас жалпы хабарлама пайда болады: мұғалімдер жеке немесе ұжымдық түрде өз тәжірибесін зерттегенде, бұл процесс мұғалімдердің кәсіби өсуі мен педагогикалық қызметіне пайдасын қаншалықты тигізетіні қарастырылған. Шет тілін оқыту саласындағы мұғалімдердің зерттеулерінің таралуына эмпирикалық қызығушылық аз болуы көрсетілген. Мұғалімдердің зерттеу жұмыстары қаншалықты көп? Қайда? Мұнымен айналысатын мұғалімдердің ерекшеліктері қандай? Оларды не ынталандырды? Қандай жағдайлар олардың күш-жігерін қолдайды немесе кедергі жасайды деген сұрақтарға тоқталады.
Автор: Оспанова Перизат Абыловна
Журнал «Просвещение». Выпуск №5(85) (май 2024 г.)