Проблемаға бағытталған оқыту моделін оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытуда қолдану тиімділігі

Мақалада проблемаға бағытталған оқыту технологиясын мектепішілік деңгейде қолдану жолдары, алынған нәтижелер мен қорытындылар жазылған. Зерттеу үшін Қарағанды қаласы химия биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің 9 сынып оқушыларындағы 2 топ алынды. Біріншісі бақылау тобы ретінде, ал екінші топта аталмыш модель технологиялары биология және информатика пәндерінде қолданылып, зерттелді.

Авторы: Ибраева Айгул Омаровна, Абдикашева Айгерим Аманжоловна

Журнал «Просвещение». Выпуск №9(89) (сентябрь 2024 г.)