География пәнін оқытуда GLIL әдісі арқылы жазылым дағдысын жетілдіру

Пән мен тілді кіріктіріп оқыту /GLIL/ – пәндерді екінші/үшінші тілдер арқылы меңгеру және сол пәндік саланы игере отырып, тілді жетік меңгеру, яғни, пәндік және тілдік мақсаттар бір уақытта жүзеге асып отырады. Халықаралық зерттеулер нәтижесі көрсетіп отырғандай, пәндерді екінші/үшінші тілдер арқылы меңгерген оқушылардың ынтасы жоғары, зерделі, креативті және ана тілінде білім алған оқушылардан білімдері әлдеқайда жоғары болады, сонымен қатар халықаралық тәжірибеге сүйенетін болсақ, пәндерді екінші тілде оқыту оқушы жетістігі мен дағдыларын дамытуға кері әсерін тигізбейді, керісінше тілдерді академиялық деңгейде меңгеруге, қосымша ақпарат көздерін кеңінен қолдануға, өзге мәдениетті түсінуге мүмкіндік береді, екіншіден өз елінің экономикалық, саяси, әлеуметтік экологиялық жағдайын, географиялық орнын жан-жақты зерттеп, потриоттық сезімді қалыптасыруды көздейді.

Авторы: Жунусбаева Марал Турмысовна, Омарова Салтанат Какимовна

Образование в XXI веке: мировой опыт и перспективы развития - 4 (2019 г.)