Ән дауысының физиологиялық және акустикалық қасиеттері

Музыкалық жауаптылықты қалыптастыруды ұйымдастырудың негізі үйде өзіндік жұмыс кезінде оқушы аудиожазбаларды тыңдау. Студентті қалыптастыру үшін музыкалық шығармаға эмоционалды жауап беру, мұғалім кейбір әдістемелік әдістерге ие болуы керек: тыңдауларға бастамас бұрын шығарманың қалай аталатындығы, музыканың не туралы болатындығы туралы хабарлау керек; егер ол иллюстрациялар көрсетілімімен, пьесаның жеке эпизодтарын түсіндірумен, әңгімемен бірге жүрсе, музыка сәтті игеріледі.

Автор: Әбутәліпов Саламат Құрбаналиұлы

Журнал «Просвещение». Выпуск №11(55) (ноябрь 2021 г.)